lördag 9 april 2011

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig...

Bilder från wallstore.se
...fick hem en provbit av tapeten Tulppaani och blev riktigt besviken. Färgerna var dassiga och inte alls lika varma och guldiga som jag trodde dom skulle vara... Nåväl, den visionen är raderad och nu söker jag nya alternativ. Nu lutar det STARKT mot att bli en Josef Frank tapet. Har alltid älskat dem, men eftersom jag aldrig vågat sätta upp så mycket färg så har det alltid lämnat på det... MEN nu har jag ju blivit så himla modig så jag tänkte ge det en chans :) Till och med mannen i mitt liv tyckte att Josef Frank var en MYCKET bra idé! Mera färg till folket säger jag!!

2 kommentarer:

  1. Gör det! De är så fina så fina så fina! Precis de två du har på bild där är mina favoriter! En av varje kommer åka upp i nästa (ägda) bostad.

    SvaraRadera
  2. Ska låna hem tapetböcker imorgon så man får se dem på plats! Jag har en känsla av att det kan bli riktigt super bra! :) Vi får se!

    SvaraRadera