lördag 2 april 2011

Den stora kärleken och pyjamaslördag

Klockan är 18.11 och sonen springer fortfarande runt i pyjamas... Det är bara att konstatera att det är en SÅN dag idag... Men pyjamasdagar bara måste man ju få ha ibland...! Själv går jag konstant runt och snålas på påsen med skorpor som står i skåpet. MUMS vad skorpor är goda! Man glömmer lätt bort dem, men sen när man väl åker ner i skorp-träsket igen så är man där... 
Detta var, vad jag kan förstå, YTTERST intressant information för er ;) Men jag bara måste ösa lite kärlek över skorpan ikväll. 
Förutom att äta skorpor så har jag faktiskt kommit på flera fina idéer idag! Det blir att ta fram målarpenseln igen befarar jag :) Mer om dessa idéer ska jag berätta om ett tag, jag måste bearbeta dem lite ännu...

Må väl, ät en skorpa och NJUT av lördagskvällen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar