torsdag 20 december 2012

Nytt år -nya vindar!

Bilder från Novia/fotokonst
Jeijj jeijj jeijjj! Idag blev det klart att jag och mina kollegor flyttar vår verksamhet till Campus Allegro från och med januari 2013. Jag är så glad och förväntansfull! Jag blir alldeles till mig så fort jag kliver in där -så kreativt och levande. Känns fint att få bli en del av allt det där. Åh -är alldeles pirrig! 
Ska ännu under våren vara vårdledig med dottern så det blir att pussla ihop jobb och barn efter bästa förmåga. Är så tacksam att jag kan göra båda och inte behöver välja. Älskar mitt jobb, men vill njuta av tiden hemma med tösabiten också -den är så kort. Det blir många sena kvällar -men det går! 
Berättar mer om Campus när vi har installerat oss efter jullovet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar