onsdag 24 oktober 2012

Splittrad

Nu är jag där igen, i ekorrhjulet när dygnets 24 timmar inte riktigt räcker till. Är det månne alltid så här på hösten? Har så mycket roligt på gång, men känner mig lite splittrad. 

I januari kommer vi att delta på Formexmässan i Stockholm med två av de projekt jag jobbar med just nu. Det är mycket att fixa och dubbelt av allt. Och man kunde ju tro att det är långt till januari, men sanningen är att januari står och väntar bakom knuten. Vips så är vi där.

Tösabiten har redan blivit åtta månader (snart nio!) gammal och hur det har gått till har jag ingen aning om -hon kom ju nyss? Storebror håller på att bli en riktigt stor pojke. Snart blir han fyra.

Tiden den bara rusar iväg. Och hur mycket jag än skulle vilja hinna med allt måste jag bara acceptera att det inte går. Är urusel på att uppdatera bloggen just nu och det ber jag tusen gånger om ursäkt för...! Fy på mig! 


1 kommentar:

  1. Hoppas att jag får möjligheten att åka på Formex då! Det vore så kul att se dina fina produkter på riktigt. Men jag förstår att det är tokmycket jobb bakom en liten monter...hoppas allt går bra för dig nu:)

    Kram Ida

    SvaraRadera