måndag 19 mars 2012

Förvirrande...

Jag får många förvirrade blickar när jag är ute på stan med vår barnvagn...folk ser långt och förbryllande på vår skylt framme på chassit. På senaste tid är det ju många som har barnets namn och födelsetid som en registerplåt framme på vagnen -folk undrar nog vad vi har för underligt barn. På vår skylt står det AF282 KRONAN. 
Det är alltså så att alla KRONANs vagnar och cyklar har sin egen unika registreringsskylt...precis som militärcyklarna hade långt bak i tiden. 
KRONANs barnvagn är för övrigt en vagn jag rekommenderar VARMT! Det var en fröjd att få lyfta ner den från vinden och använda den ett varv till :)

Bilder från kronan.com

5 kommentarer:

  1. snygg vagn! var har ni köpt den?
    -Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har beställt den via Kronan :)

      Radera
    2. Är i vagnköpartagen och har i nåt skede kollat in Kronans hemsida. Den ser snygg och rejäl ut. Roligt att höra att du är nöjd med er vagn. Kanske jag borde så till och beställa en då... Att besluta vilken vagn man skall ha är minsann inte det lättaste... Vad gillar du bäst/sämst med Kronan?
      -Sara

      Radera
    3. Jag gillar framför allt utseendet! Enkel och ren, inte en massa extra tjafs ;) Sen är den smidig (smalare än andra vagnar) och lätt vika ihop. Det där solskyddet som man kan dra ut under suffletten är ovärderligt!
      Den enda "negativa" är att den är ganska låg. Jag är ganska lång och upplever att den är lite onödigt låg.

      Ett bra köp helt enkelt :)

      Radera
  2. Hej,

    Vi har också den vagnen och tycker den är toppen! Snart dags för oss också att ta fram den igen, bebisen kommer i maj. Grattis till lillasyster!

    Hälsningar från svenska Lappland

    SvaraRadera