söndag 29 januari 2012

Where The Fuck is My Sailor

Bilder från ivanahelsinki.com
Läste idag att Ivana Helsinki (Paula Suhonen) är den enda finländska designern att medverka i New York Fashion Week i år. Häftigt. Vi hejjar på Paula och sätter tummen upp :) Här är bilder från collectionen Where The Fuck is My Sailor. Fick skön sommarkänsla av alla blåvita ränder...

Annars så kan jag ju inte göra annat än konstatera att min blogg lider lite just nu... 5 dagar kvar till BF och det börjar ta på, både psykiskt och fysiskt. Har en treåring som håller på att längta ihjäl sig efter lillasyster och en kropp som är sprickfärdig på alla sätt och vis... kan lungt konstatera att vårt liv kretsar kring min graviditet ganska långt just nu -och det skall det väl få göra, iofs... tyvär betyder det också att mitt vanliga, idébubblande jag har tagit semester... att få på strumpor på fötterna känns som ett helt dagsprojekt ;)
Men håll ut! Jag hänger kvar så gott jag kan! Förhoppningsvis kan jag snart återgå till mitt normala jag och se lite vidare än runt husknuten!

KRAM på er alla som orkar hänga kvar :)

2 kommentarer:

  1. Heja syster yster, det här ska nog gå bra det!

    SvaraRadera
  2. Klart att vi gör! Hänger kvar alltså :)
    Lycka till med allt tills vi "hörs" igen!

    SvaraRadera