torsdag 14 april 2011

Datorkris och damråttor som partajar i hörnen

Vilken kaos dag! Gårdagens olycka ledde till en hel del problem...! Men hittils har det gått att ordna (bara att allt tagit såå mycket längre än vad det egentligen skulle behöva göra...) Finsate kollegan kom med blommor och choklad till kontoret imorse för att pigga upp mig lite :) HUR snäll får man vara!? 
Nu sitter jag och andas ett tag innan det är dags att ta tag i arbetspass nummer två. Hushållet skriker efter helg, bykhögen växer och dammråttorna partajar i hörnen... Imorgon är det hemmadag med lillsmurfen och jag hoppas och tror att han tar en lååång dagsvila så att jag hinner jobba ikapp lite... 
Sambon är borta på gig och utan laptop och sambo kan jag inte jobba alls på kvällarna. Så nu har jag flyttat hem halva kontoret och sitter stationerad i hans studio... Det blir lite alternativ arbetsmiljö för mig nu ett tag. Iallfall till jag löst dator-problematiken. I helgen ska min bror se över datorn och hårddisken och jag hoppas hoppas hoppas att han kan göra underverk!!

5 kommentarer:

  1. Trist. Tänk att man är så beroende av datorn, det märker man när man inte har någon! Kameran verkar det i alla fall inte vara fel på. Fina bilder!

    SvaraRadera
  2. fy fasiken, jag känner med dig. Vet vad det innebär.. Det är skrämmande det där, att så mycket av värde finns i datorn...

    Lycka till iallafall, jag håller tummarna!

    SvaraRadera
  3. TACK!
    Ja fy vad man är beroende av sin dator...

    Nu håller vi bara tummarna!!

    SvaraRadera