måndag 14 mars 2011

Sådan far sådan son

Mina grabbar i ett nötskal :) den stora med passion för musiken och den lille med passion för pappas iPhone ("andra foonen", som han säger) 
Förövrigt händer det massor nu! Så mycket så att min hjärna lite har stängt av ;) Men så ska det vara! Mycket på en gång, crash boom bang! Med våren blåser det alltid nya friska vindar och det ser vi fram emot :) 
Ikväll skall jag unna mig en kväll framför tvn och vara så lat som jag bara kan! Det tycker jag att ni också skall göra! :)

2 kommentarer:

  1. Haha, skrattar då jag känner igen den där bilden på pricken! Brukar se ungefär likadant ut hemma hos oss :)
    Måste fråga, vart kommer de störtcoola tightsen ifrån som din son har på sig?
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Dom kommer från Lindex :) Helt fantastiska är dom och en STOR favorit! Hoppas dom finns kvar i sortimentet ännu så du hinner få ett par :)

    SvaraRadera