söndag 9 januari 2011

Mera fynd till barnrummet!






Besökte en antikmässa igår och hittade en underbart röd vägglampa, den följde givetvis genast med mig hem. Klockan hittade jag på ett loppis förra sommaren men den har ännu inte kommit upp på väggen. (Det blir för övrigt veckans projekt) Ljusslingorna jag beställde innan jul har äntligen kommit och har fått nya stickkontakter. Jag älskar dem! Beställde en färgrann (den på bild) och en helt vit. Nu funderar jag på att mixa upp dom båda så att jag får två likadana slingor och använda båda i sonens rum... Har också, äntligen, gjort en tavelvägg...och fått upp dom där fotona som bara legat och väntat på att bli upphängda. Så nu händer det grejjer igen eften en tids stiltje :)

6 kommentarer:

  1. Den där klockan var snitsig!

    SvaraRadera
  2. Vart har du beställt ljusslingorna?

    SvaraRadera
  3. både lampan o klockan skulle sitta bra hemma hos oss också, så vi kan sätta dem i samma paket sen om ni tröttnar på köksbordet ;-).
    gillar förresten det nya fotot av dig. superfint.
    j.

    SvaraRadera
  4. Oj, den där röda lampan är kanonfin!! Och passar så fint på den där väggen. Toppen fynd!!

    SvaraRadera
  5. gud va snygg den röda lampan var till den tapeten, som pricken över i!!

    SvaraRadera