fredag 28 januari 2011

Fredags-oas






Mitt i all rusning hade jag lyckats glömma att lillsmurfen skulle vara hemma från dagis idag. Ganska skönt egentligen. Det blev en liten fredags-oas mitt i all stress... Vi har jagat skuggor, druckit kaffe, pysslat med lite hushållsarbete, blivit nostalgiska (ja, eller jag har blivit) till tonerna av Everything But The Girl och vi har byggt pussel. Jag har panikjobbat medan smurfen sov och typiskt nog blev dagsvilan väääldans så kort idag...hmfp...typiskt...! Nu ska vi smurfa vidare ;) 
-ha en skön helg allihopa!

5 kommentarer:

  1. Första gången jag är här, och jag gillar det jag ser. Skitsnygg header!

    SvaraRadera
  2. Ni ser ut att ha det så himla fint! Och så mysigt med en riktig hemmadag!

    Ha en fortsatt härlig helg!

    Kram Dessi - Home and desire

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Hittade hit via Shinedesign o precis som i hennes blogg förlorar jag mig i era bilder. Enkla motiv men så härliga och som ger ett behov av att se MER! Var tvungen att kommentera detta inlägg då jag ser att ni (tillsammans med x antal andra) har samma muminmugg som vi har. Här är muminmuggarna stora favoriter, framför allt hos min 6-åring som ska ha te till frukost varje dag (o då snackar vi Kusmis Prince Vladimir...för tydligen har jag närt en te-snobb vid min barm :) )

    Till den här bloggen kommer jag återkomma ofta!

    SvaraRadera
  4. Hej! Välkommen :)
    Ja, muminmuggarna är en klassiker, vi har en hel drös här hemma!
    Roligt om du tittar in på bloggen igen :)

    TREVLIG helg!

    SvaraRadera