tisdag 12 oktober 2010

Moln-mobil och kaos-vecka

Foto Linda Tallroth-Paananen, memento
Nu är det dags att äntligen damma av mitt examensarbete :) min moln-mobil kommer i produktion nu i höst!! :) Såhär såg den ut 2008 när bilderna på ex-jobbet togs... den kommer att se lite annorlunda ut nu, men kommer att vara miiinst lika fin :) Håll utkik efter den på Hops-Shop i höst!

Förövrigt, som ni märkt, så har min blogg tagit stryk av den kaos-liknande vecka som jag har bakom mig. Ibland kör det ihop sig, så är det bara. Men nu lugnar det ner sig lite igen och jag lovar att jag ska bättra mig!! :) Tack för att ni hänger kvar!

3 kommentarer:

  1. Vad roligt med mobilen! Den är jättefin.

    SvaraRadera
  2. Jag har en liten kidneyböna magen och måste-måste-måste ha mobilen! När i höst kommer den ut?

    Fantastisk!

    /Mari!

    SvaraRadera