måndag 24 oktober 2011

Den sista veckan

Nu börjar det bli nära flytt. Sista veckan på gamla kontoret. Den första november kommer vi att flytta till nya utrymmen :) Känns lite vemodigt, men på samma gång bara extremt roligt med nya utmaningar! Vi har huserat tre år i vårt mysiga lilla källarkontor med kakelugn i 1800-tals hus, -nu flyttar vi till större utrymmen på markplan med stora skyltfönster och 60-tals känsla. Kommer att bli något helt nytt för oss, men det känns så rätt! Nu går vi vidare :)
För er som känner till Jakobstad kan jag berätta att vi kommer att flytta till Köpmangatan 18, alltså ta över de utrymmen där Galleri Ann har funnits de senaste åren. 
Titta in om ni har vägarna förbi :)

4 kommentarer:

  1. vad roligt! grattis! måste kika in då jag är i stan.
    allt gott.
    s

    SvaraRadera
  2. Spännande med flytt! Där kommer det säkert att bli bra!
    Nu först märkte jag att du länkat till vår barnsäng, kul :-)

    SvaraRadera
  3. Aja -jag tror det blir riktigt bra :) känns roligt med flytt och lite nya vindar.
    Gillade verkligen säng-dekor-tanken, sådär borde det ju vara! Jag hoppas jag blir modigare på den fronten ;) Ha det gött!

    SvaraRadera