onsdag 23 mars 2011

Hemma med sjukt barn, del 2



Det visade sig så fint att jag kunde gå och jobba på eftermiddagen idag i alla fall. Vilket var mer än behövligt just nu. Att jobba hemifrån går, men det är ju långt ifrån effektivt. Kan tycka att det är ganska skönt att vara hemma med sonen när han är sjuk numera eftersom han blivit så stor så att han gärna vill ligga och vila när han är trött och är så där lite extra mysig. Det har gosats mycket idag, druckits blåbärssoppa, snyts näsor och lästs böcker och, jag säger bara OCH!! - Jag har fyndat på loppis!! En lädersoffa och en fåtölj i äkta 60-tals stuk :) JEEE!! (jag vet, en obekväm soffa till...men KUNDE bara inte hålla mig!) På fredag hämtar vi hem dem så då ska jag sätta upp en bild eller två på vår nya skönhet :) LYCKA är ett riktigt bra loppisfynd!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar