fredag 11 februari 2011

Recycling när den är som bäst

Senast när jag besökte Design Forum stod jag och velade om jag skulle köpa den eller inte...denna gång slog jag till. Jag har tusen börsar, verkligen tusen...men kan int låta bli att köpa nya... Byter börs ett par gånger i året. Gillar börsar som man får telefonen att rymmas i, för ofta vill man ju bara ha med sig pengar och telefon när man går ut... Den här börsen är gjord av gammalt återanvänt läder. Kommer från humbugi.com

Själv ska jag fördriva helgen med att gå på 2 års kalas, hejja på min man i melodifestival-final (ni som bor i Finland; rösta gärna på Father McKenzie!:) och på söndag gå på IDOL-turné-koncert. (den svenska IDOL-turnén kommer till Jakobstad, då måste man ju gå - så är det ju bara! Man har ju faktiskt suttit klistrad framför tv´n varje fredag i flera veckors tid...)
Ungefär så ska vi tro att helgen ser ut för min del. 
Skön helg till er allihopa! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar