tisdag 4 januari 2011

Tillbaka på kontoret




Malmen 1A idéateljé, foto: Linda Tallroth-Paananen, memento
Okej, då var man tillbaka i vardagen igen. Dagis och jobb-rumban är igång. Det är ganska skönt med rutiner igen, men svårt att komma in i dem efter två veckors ledighet. Jag har verkligen försökt att bara vara ledig nu under jul och det har lyckats riktigt bra! (iofs har vi ju alla varit sjuka så man har ju varit illa tvungen) Det har varit så skönt att riktigt få koppla av och tänka på annat. Jag har dock en tendens att inte kunna njuta av att bara vara ledig, utan påbörjar en massa projekt hemma istället... jag har under hela jullovet planerat och funderat på hur jag vill göra om där hemma. Vilka tapeter jag skulle vilja sätta upp och vilka möbler jag borde hitta på loppis... Oj oj. Jag är obotlig. Men det är ju när man är ledig som alla tankar börjar snurra...

Ramlade över några gamla bilder från vår idéateljé, tyckte dom var så somriga och härliga så jag ville sätta upp dem. Nu när julen är över kan vi ju börja längta efter sommar och sol igen :) Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar