tisdag 23 november 2010

ANNO vantar

Köpte världens finaste ANNO vantar idag hos Galleri Ann :) (inte med det mönstret som visas på bilden, utan ett lite snirkligare) Jag har lovat mig själv att göra allt för att försöka undvika att frysa i vinter. Köpte i veckan en pluffig vinterjacka som hoppeligen skall hålla mig varm. Nu kvarstår problemet med benen. Vad gör man om man är en leggings-tjej? Om man fryser nu när det är -10 grader, HUR ska det gå när dom lovat den kallaste vintern i mannaminne...? Hur som helst är det super mysigt med vintern, om man får vara inomhus ;)

5 kommentarer:

  1. ser härliga ut. både jag och min man i princip bor i sockor av Anno Design. Helt underbar kvalitet, varma men inte sticksiga. Perfekt på kalla golv!

    SvaraRadera
  2. Jag stod och trånade efter dom superfina Anno sockorna också! Dom såg väldigt sköna ut. Kanske jag måste gå tillbaka och hämta ett par? Varma sockor är ett måste om man bor i ett 1800-tals hus! :)

    SvaraRadera
  3. Benvärmare! Det hjälper faktiskt, en helt vanlig lager på lager. Nu finns det massa fina. Lycka till

    SvaraRadera
  4. Ylva, jag gick och köpte sockorna idag! ;)

    SvaraRadera
  5. Finfina! :)
    Är också leggingstokig och på vinter kör jag dubbla lager :)

    SvaraRadera