tisdag 28 september 2010

It´s all about the details




foto: Linda Tallroth-Paananen, memento

10 kommentarer:

  1. Åh, ytterligare en fin ljusslinga och fina bilder, nu är bollslingan i alla fall beställd :)

    SvaraRadera
  2. Jo, som du ser är jag lite extra förtjust i ljusslingor :) men frågar du var jag köpt den har jag ingen aning!? ;)
    Vilken tur att du hittade bollslingan-den är verkligen super fin!

    SvaraRadera
  3. väldigt fina bilder! och snygg spegel.
    (är också väldigt förtjust i ljusslingor. har ett par stycken och har just fått ett paket med några till som jag beställt. Lovely!)

    SvaraRadera
  4. Fantastisk tapet! Vad heter den och var kommer den ifrån?

    Underbara bilder på ditt härliga hem!!

    /Malin

    SvaraRadera
  5. Tack tack! :)

    Tapeten är Sandbergs och heter Kaspar.

    http://www.sandbergab.se/sv/produkter/tapeter/Kaspar%20%28NW%29

    SvaraRadera
  6. Tack! Fast jag var otydlig, menade den andra tapeten: Kanteleen Kutsu av Sanna Anukka. Tyckte att den kändes väldigt "anukkig" =), så efter lite googlande hittade jag namnet på den! Kanonfin!!

    /malin

    SvaraRadera
  7. Hannah, jo-klart vi har! ;) Jag lovar jag ska föreviga den också nån vacker dag!

    Malin, Ja du menar tyget? Jo de e marimekkos Kanteleen Kutsu :)

    SvaraRadera
  8. Aha, det är alltså tyg!!! TACK!!! =)

    SvaraRadera