måndag 9 augusti 2010

lämna-hämta-på-dagis-karusellen

foto Linda Tallroth-Paananen, memento

Nu är karusellen igång :) Lämna på dagis, hämta på dagis... Det är riktigt skönt! Sonen trivs och jag kan med lugn i själen lämna honom och åka iväg till kontoret! Jag måste säga att det känns stort! Som en milstolpe. Vår lillkille som för bara drygt ett halv år tog sina första
staplande steg, springer nu runt på dagis som om han aldrig gjort nåt annat :) Värsta coola killen!
Bilden ovan är från 1-års fotograferingen i början av året. Tänk, vad tiden går! Liten blir stor!

På jobbfronten är det också spännande tider! Jag står precis i beråd att sända iväg mitt nya mönster INGEBORG till Sverige för tryck :) ÅH, jag ser så framemot tygrullen, med färdigt tryckt tyg! Visst är det roligt att trycka själv också, men så ooerhört tidskrävande! Jag får i framtiden ha tygrtycket som terapi ;)

Väntar på att få visa er mönstret, men tiden är ännu inte inne... Snart! Snart!!! :)

2 kommentarer:

  1. Roligt att höra att dagisstarten går bra och att jobbet kommit igång! Även här väntar samtliga parter med iver, nästa vecka ska det börja tränas.

    SvaraRadera
  2. Åh så spännande!!! :) LYCKA TILL! De e så fantastiskt, dom växer och blir så stora!

    SvaraRadera