tisdag 30 mars 2010

Gult är ...





Bilder från Bolig och Hus & Hem

...FINT!! Jag har aldrig gillat gult... Men nu sluter jag fred med färgen! Rätt gul på rätt plats kan verkligen göra under :) Ska jag vara ärlig så har aldrig gillat påsken heller...aldrig förstått idén med allt gräsligt pynt!? I år har jag gula blommor i vasen på byrån och matchande karameller i skålen bredvid :) Jag gör framsteg. Påsk-pynten kommer jag väl knappast nånsin sluta fred med, men en och anna gul påskblomma kan väl få slinka in!? :)

2 kommentarer:

  1. Vad, helt samma här. Gult har inte varit min färg heller. Tror nog att orsaken är det att jag passar inte med gula kläder. Men, började några år sen samla Arabias gula porslin från 60-talet. De är framme i köket på öppna hyllor och ser så trevliga och glada ut.

    SvaraRadera
  2. Vänta bara tills A börjar dagis - då väller påskpyntet in i alla de färger, och man tycker bara det är gulligt och fint. Här har alla alster stått framme sen i söndags.

    SvaraRadera